fredagen

Gårdagen eller hela helgen blev inte som planerad kan man säga,
Vart middag på Ett glas med tjejerna först, sen skulle vi till rimbo men så vart det inte
de var kallt och näst intill snöstorm, så jag föredrog att åka hem till mig istället
så jessi drog till rimbo, malin och eki följde med mig, så spelade vi kort, åt Gino och pratade!
Eki åkte hem och malin och jag somnade i min säng,Så var de tänkt att vi skulle åka upp
till Kungsberget imorse, men efter att ha sett nyheterna/aftonbladet ångrade vi oss...
Kaos i trafiken, snöstorm, en hel del bilolyckor så vi stannade hemma, även fast vi ville åka..
men ska ju åka upp till Vemdalen på torsdag! Så idag vart det en dag i Täby c med eki&malin ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0