Torsdag

I går vart det bio med tjejerna, ni kan ju gissa vilken, TWILIGHT - jättebra som alltid!
men inte den bästa kan jag tycka! Vi åt iallafall på den gudomliga salladsbaren som är nya favon!
Och köpte en väldans massa godis till bion! Idag stannade jag och tjejerna kvar i skolan för att vara
tillsammans, haha det var länge sen plus att Malin ska åka till Thailand i 2 veckor, morr. Sedan bar det av
till Sthlm där jag mötte Emme, vi sprang runt och hittade till slut en riktigt bra piercingstudio, i Skanstull
där Emme böt sin smiley och jag böt också till en finare diamant, två glada åt sen på tacobar och tog tåget
till täby kyrkby och sedan bilen hem, nu är jag trött, tack för att det är fredag imorn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0