lml?

var ett tag sen sist så vet inte vart jag ska börja..
min dator har kanske något fel på grafik kortet(?)
och jag orkar aldrig och vet inte vad jag ska göra åt de, någon teknisk till hjälp??
menmen,åkte ju galaxy som kanske inte vart så lyckat för min del
kunde vart bättre och roligare då jag svimmade två gånger pga ingen mat och stress
jag slog i huvudet och nacken i baren och trappan?
så jag fick världens nackspärr, trodde jag hade hjärnskakning ett tag!
sen wips har jag älskat livet några timmar, sen har de gått nedför IGEN..
min navelpiercing sa upp sig pga av utvandring,infektion någon sån blandning
inte de bästa som kunde hända..nu ska den läka och sen blir det en ny om några veckor
10 days - TURKIET!


Kommentarer
lollo

Tråkigt med navel piercingen men ett tips, ta ny efter turkiet! Inte bra för naveln om du solar och badar 24/7 när den är ny !

2012-04-19 @ 20:43:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0