18 år!

har inte hunnit med och skrivit något i helgen, men har haft fullt upp!
i fredags tog jag och tjejerna en tripp till Täby för att äta middag!
sen åkte jag med freja & malin tillbaka till norrtälje, var hemma hos jesper & drack några cider
sen vart de mobergs, vart bjuden på allt möjligt, hann inte med att dricka upp innan nästa
haha billigt vart det iallafall! så vi öste på rätt bra och hade en skit trevlig kväll!
så kom pappa hämtade mig runt halv 3, igår hade vi en lugn dag/kväll hemma med familjen
på kvällen kom grannarna och firade mig! Och idag har hela släkten vart här, fullt upp!
men har fått fina presenter och haft en kanon helg! blir två bilder från fredagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0