en bild på mig + 10 fakta

  • jag är en rätt störd person, de fattar man inte när man inte känner mig, haha!
  • jag har spelat fotboll och ridit som liten, nu gymmar jag
  • jag har sjuuukt svårt att bli kär
  •  jag bor i ledinge och har bott här i hela mitt liv
  •  jag har en sjukt blandad musiksmak, de beror helt på vilket humör jag är på
  •  jag har en piercing i naveln som jag tog i februari
  • jag är inte en sparsam person, när jag vill ha något då ska jag ha det
  • jag har nog världens bästa vänner, som alltid ställer upp för mig och vi har så galet roligt tillsammans!
  • jag är blond egentligen, både på insidan och utsidan, höhö!
  • jag är jätte social när det handlar om människor som jag tycker om, annars kan jag vara riktigt osocial



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0