Jag har lurat mig själv för många gånger nu

Vem var den sista du träffade ? Syster
Hur lång är du ? 170cm
Vilken var den senaste film du såg ? Nån konstig på tv
Vem ringde du senast ? alex
Ditt senaste sms och till vem ? " nej jag kan inte " till alex
Vad är helgens planer ? ingen aning
Föredrar du att ringa eller skicka sms ? Beror på
Är dina föräldrar gifta eller skilda ? Gifta
När såg du senast din mamma ? Någon timme sen
Vem ringde dig senast ? Bruce
Vilken ögonfärg har du ? grön/blåa
När vaknade du idag? 10.30 ungefär
Vilken är din favoritplats ? Hos dig.
Vart tror du att du befinner dig om 10 år ? den som lever får se :d
Vad skrämde dig som liten ? Läskiga barnprogram
Vem fick dig att skratta senast ? Mami :)
Har du stationär eller bärbar dator ? bärbar
Hur många kuddar har du i sängen ? två
Hur många landskap har du bott i ? ett ?
Har du någon gång spytt på någon ? Nä inte på någon ?!
Är du social ? Om jag vill, beror på vem jag pratar med :)
Vilken är din favoritglass ? b&j caramel chewchew!
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor ? New york!
Tycker du om kinamat ? ingen höjdare
Tycker du om Kaffe ? Nej, fy
Vad drricker du till frukost ? oboy
Sover du på någon särskilld sida ? Mage , helt klart !
Är du en beroende människa ?  jo, av vissa grejer
Vill du ha barn ? Sen! Inte än, urk
Kan du andra språk än svenska ? Engelska.. knappt heheh och Tyska
Föredrar du havet eller poolen? Båda?!
Vem sov du hos senast ? Niclas
Vad spenderar du helst pengar på ? Kläder
Vad var det senaste du stoppade i munnen ? vatten
Vem är den roligaste människa du känner ? Åh, finns ju jätte många
Välj ett ärr du har på din kropp ? Vid ögonbrynet, jävla brud.
Vad har du för ringsignal ? haha, dörrklockan
Vart togs din profilbild ? Utomhus
Vilken var den senaste bok du läste ? min smala lycka


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0