jag har provat allt som går, försökt att läka alla sår
men jag antar att det lönar sig nu till vår
vi har delat många skratt,
jag har satt dig ner så glatt,
du har tillochmed gjort mig som besatt
men jag tror inte många vet när vi har vår hemlighet,
du är den som varit mest diskret

men jag flyger fram när du håller i min hand och sätter mig ur balans
du har gjort mig så hel trotts alla mina fel
du kommer alltid vara min ägodel'
de finns ingen som du,
du är den jag älskar nu,
jag kommer älska dig hela livet ut

för du har satt mig ur balans,
satt mitt hjärta i brand,
jag talar inte ofta men jag nämner dig ibland
för jag flyger fram, när du håller i min hand och sätter mig ur balans
jag har förstått nu att man kan faktiskt vara halvdan,
ingen är perfekt men min kärlek har du väckt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0