last christmas I gave you my heart ♥

haft en underbar dag/kväll tsm med familjen, farfar & sist men inte minst tomten(danne)
han kom ungefär kl 21.00 tomteklädd med en stor säck, haha bra jobbat!
aja, väcktes av emme ca 05.30 imorse för hon skulle jobba...
"Elli du måste bara kolla i din julstrumpa!!"
då har båda två fått en varsin iphone 4s ,då kan jag säga att jag vaknade till
sen somna jag om, så fixade jag mig och så kom farfar,vi kollade på kalle osv
så kom mammsen och Emme hem, åt julmat(är redan trött på det)
sen kollade vi på en vintersaga med lilla tomten, så fin...sen vart det julklappsöppning!
Och jag är nöjd, mer om det imorgon! för nu ska jag nog sova, sov dåligt inatt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0