Typ av killar jag faller för

jag säger bara BADBOYS. haha nej men..
Dom flesta jag faller för är såna som får en att falla men inte alls är beredd på att ta emot en och inte kan behandla en tjej.
Killar med alldels för bra självförtroende och svårfångade som faen.
dom flesta tjejer gillar sjukt gulliga killar som gör precis allt för en, men jag är lite tvärtom.
nej okej klart att killen ska vara gullig osv men inte överdrivet, då blir de för mycket på något vis, iallafall i början av förhållandet eller när man är på g. 
rätt skumt, men de är så de ligger till



Kommentarer
lollo

haha du och jag är allt för lika gumman ;) håller med helt och hållet vad du säger!

2011-04-06 @ 21:12:53
URL: http://bengtssonlouise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0