In my head

igår åkte jag och jessi in till norrtälje en stund
sen drog vi hem till jessi, som har flyttat såå de var ju nice!
sen kom eki, så färgade vi jessis hår och sådär, så lagade vi en grym middag
sen drog jag och eki till flygis och köpte naturgodis ♥
så träffade vi alex och fick skjuts tillbaka till jessi!
så flumma vi sönder och tog massa bilder, haha som ni ska få se snart.
kollade på ice age och somnade!
imorse drog vi först till täby, gick runt och kolla lite
jessi hälsade på hennes praktikplats tegelbruket.
så åt vi på tacobar och tog tåget till sthlm.
där vi åkte till östermalm till grodan, ekis praktikplats så hälsade hon på.
sen drog vi ut på djurgården till ulla winbladh, min praktikplats så gick jag in där och hälsade.
Sen shoppade vi lite,
jag köpte en vit stickad tröja, ett par svarta ballerina och turkosa underbara underkläder.
oj vad långt de vart ! nu ska jag lägga in bilder.
vi bjuder. vi är kräftor.















Kommentarer
lollo

hahahhahaha jag dör! härliga bilder !!

2011-05-05 @ 23:01:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0